Dr Jakub Sypniewski – publikacje

Figa M., Marszał D., Mędrzycki Ł., Sypniewski J., Wójtowicz B., 2021, Geografia. Podręcznik dla klasy ósmej szkoły podstawowej, MAC, Kielce.

Figa M., Marszał D., Mędrzycki Ł., Pruszko G., Sypniewski J., Wiecki W., 2021, Geografia. Zeszyt ćwiczeń dla klasy ósmej szkoły podstawowej, MAC, Kielce.

Figa M., Marszał D., Mędrzycki Ł., Pruszko G., Sypniewski J., Wiecki W., 2020, Geografia. Zeszyt ćwiczeń dla klasy siódmej szkoły podstawowej, MAC, Kielce.

Mrozek T., Sypniewski J., Wieczorek M., 2021, Geografia karty do klasówek, testów i konkursów, Demart, Warszawa.

Figa M., Małłek B., Sypniewski J., 2020, Geografia Przewodnik metodyczny dla nauczyciela, MAC, Kielce.

Piotrowska I., Cichoń M., Abramowicz D., Sypniewski J., 2019. Challenges in Geography education – et review of research problemsQuaestiones Geographicae, 38(1): 61-74. Researchgate

Gałka M., Sypniewski J., Apolinarska K., 2019. Early Holocene succession of vegetation and molluscs in Lake Jaczno, East-Central Europe. Quaternary International, 524: 31-39. Researchgate

Sypniewski J., Kendzierski S., 2018, Szkoła, uniwersytet i biznes jako węzły sieci uczącej się – rola przyszkolnych ogródków meteorologicznych w kształceniu geograficznym i przyrodniczym w Szkole Podstawowej “Łejery” w Poznaniu, Badania Fizjograficzne, 69: 215-223. Researchgate

Sypniewski J., 2018, Tam, gdzie nie sięga przestrzeń geograficzna. Kosmos w szkole, kosmos w podstawie?, [w:] Prace Komisji Edukacji Geograficznej PTG, Sosnowiec, 8. Researchgate

Sypniewski J., 2018, Where the geographical expanse ends – space education in primary school. Implementation of  inquiry based science education (IBSE) in geography lessons in Polish school, Miscellanea Geographica 23(4): 256-266. Researchgate

Sypniewski J., 2017, W roli akuszerki środowiska edukacyjnego, Geografia w szkole, 362, 2: 26-29. Researchgate

Sypniewski J., 2017, Scenariusz zajęć z zastosowaniem strategii IBSE, Geografia w szkole, 362, 2: 30-33. Researchgate

Sypniewski J., 2015, Nauczanie przez odkrywanie odpowiedzią na współczesne wymagania w edukacji przyrodniczej, Przegląd Wielkopolski, 109, 3: 64-68.